Pogosta vprašanja
Kako unovčim promocijsko kodo?
V nakupovalni košarici boste opazili možnost dodajanja kode za popust. Dodajte kodo za popust in izberite Uporabi kodo.
V vednost: pri akcijskih artiklih oz. od-prodaji zaloge vračilo kupnine ali zamenjava nista mogoča.
Ali Agrosloven.si nudi promocijske ponudbe?
Radi razvajamo svoje stranke, zato jim ob številnih priložnostih ponudimo promocijske kode za prihranek pri naročilu izdelkov iz konoplje. Čeprav se trudimo poenostaviti izkušnjo na našem spletnem mestu, se vseeno lahko pojavijo dvomi in dodatna vprašanja. Če imate kakršnakoli vprašanja, se obrnite na našo ekipo za pomoč strankam.
Kode za popust:
Koda za popust imajo določen datum poteka. V obdobju trajanja akcije je mogoče kodo za popust oz. promocijsko kodo uporabiti za neomejeno število nakupov. Kode za popust ni mogoče uporabiti za izdelke kateri so že znižani.
Ali lahko izdelek Agrosloven vrnem?
V podjetju Agrosloven jamčimo za svoje izdelke in njihovo kakovost. V kolikor je izdelek poškodovan ali je prišlo do napake pri naročilu nam v 14 dneh od dostave pišite in omogočili vam bomo možnost zamenjave za drug izdelek oz. vam kupnino v celoti povrnili. Po e-pošti boste prejeli nalepko za tiskanje, ki jo namestite na paket in brezplačno pošljete nazaj. Ob prejemu vrnjenega izdeleka, vam vrnemo kupnino ter vas o tem obvestimo preko avtomatizirane e-pošte.
V vednost: pri akcijskih artiklih oz. od-prodaji zaloge vračilo kupnine ali zamenjava nista mogoča.
Kliknite tukaj, če želite izvedeti več o naši politiki vračila.
Ali lahko spremenim svoje naročilo po oddaji spletnega naročila?
Če ste oddali naročilo in želite spremeniti izdelke ali naslov za dostavo, pokličite našo ekipo za pomoč strankam na 0000000000 ali nam pošljite mail na info@agrosloven.si.
Ali Agrosloven svoje izdelke pošilja v vse države članice Evropske unije?
Da, izdelki Agrosloven™ se prodajajo oz. pošiljajo v vseh 28 držav Evropske unije.
Katere načine pošiljanja nudite?
Poslujemo z DHL Express ter Pošto Slovenije d.o.o. Ob nakupu vam posredujemo številko za sledenje, ki jo lahko uporabite na spletnem mestu družbe DHL ali Pošta Slovenije d.o.o. Za nakupe nad 100€ omogočamo brezplačna vračila.
Kje lahko najdem analizni certifikat za moj Agrosloven izdelek?
Vsak izdelek vsebuje analizni certifikat. Vse kar morate storiti je, da na povezavi vpišete številko lota in prikaže se vam analizni list za željeni izdelek. Za vsa dodatna vprašanja nas prosim kontaktirajte na info@agrosloven.si.
Kako naj hranim Agrosloven izdelke?
Izdelkov Agrosloven ni potrebno hraniti v hladilniku, če pa izdelke raje uporabljate ohlajene, jim niti temperatura hladilnika ne škodi. Priporočamo shranjevanje izdelkov na mestu, kjer bodo zaščiteni pred direktno sončno svetlobo in toploto. Za kakršnekoli informacije nas prosim kontaktirajte na info@agrosloven.si.
Ali lahko uporabljam izdelke Agrosloven med jemanjem zdravil na recept?
Priporočamo, da se posvetujete s svojim zdravnikom, preden CBD izdelke dodate v vašo dnevno rutino.
Ali so izdelki Agrosloven primerni tudi za vegane?
Da, vsi naši izdelki vsebujejo veganom prijazne sestavine, z izjemo čebeljega voska, ki se nahaja v mazilu in pastah.
Imate še neodgovorjeno vprašanje?
Pošljite nam ga na info@agrosloven.si in z veseljem vam bomo odgovorili.